aldrig vågat förklara

jag ska berätta något så berätta något
så lyssna nu
det är bara du som får mig känna såhär
varje gång jag ser dig så lyser jag upp
det känns tungt att veta att du inte känner samma sak
jag trodde du var den rätta men så fel man kan ha
allt som var så bra.. ?
för när jag ser dig med någon annan faller allting isär
men i min dröm värld så finns du där.
nu är du min vän men inte mer än så
men det får gå vi kan få det att fungera.
för alla våra minnen betyder så,
dom betyer så dom går inte att radera.
jag älskar dig
har aldrig vågat förklara
mina känslor för dig dom kommer alltid vara
långt inom mig , jag lovar dig
det är bara du som får mig känna såhär.
 

jag ska berätta något
så lyssna nu .
det är bara du som kan få mig må bra
när jag tänker på dig , alla saker vi gjort
tiden gick så fort så jag säger tack för alla dagar
inget är som förr och det vet du
jag vet att jag felat , men det är inget jag velat.
jag har sårat dig med flit men du måste förstå..
du är den finaste på denna jord det svär jag på
den bästa  man kan få så du får inte gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0