går dagen:D<3

heeeej sööötnoooosar:D<3
igår va ja med mina beeebishar<333
ja åkte till lisa och såg på lilla emil som va sjuuuukt söööt:D
sen kom niisse och sen åkte vi till stan och sen hem till mig för vi skulle ladda min mobil o lite så sen blev vi kvar här:p, sen åkte de hem typ kl halv 6 ungefär för ja skulle till kusinerna o äta:)
ja o sofia åkte lite skateboard efter maten:D
de va skit kuul;D vi åkte till en liten sjö som liknade trollan, och satt där en stund o prata sen åkte vi hem till de igen och kolla på top model:D
sen gick ja hem kl halv 12 typ o la mig.
________________________________________________________________________________________________
och nu sitter ja här hos mamma o väntar på att malin o pontus ska komma, de kommer imorgon tror ja, men ja läääääääängtar som faaaaaaaaaaan;D
aja nu ska ja  prata med lisa i tele bloggar mer ikv;D
pussssssssssssssssssssssss<333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0